Slot - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van Honore Schreurs - WaarBenJij.nu Slot - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van Honore Schreurs - WaarBenJij.nu

Slot

Door: Honore

Blijf op de hoogte en volg Honore

31 Juli 2007 | Nederland, Posterholt

Dag mensen,

Ik ben weer in Nederland.. De reis was prima gegaan. Ik ben supertevreden over alles wat ik heb gezien, gedaan, beleefd. Maar ook welke gedachten ik heb gehad door de tijd, iets waar ik zeker iets mee moet doen.. 't is een superervaring geweest. Bedankt voor alle reacties en meeleven door de afgelopen 10 maanden. Ik ga jullie snel allemaal weer zien.

Dikke pakkerd,

Honore

PS de laatste fotos zijn nu ook op de site. tis af.... :(:)

• 01 Augustus 2007 - 11:03

Paul:

Welkom toes, veer zeen os

• 02 Augustus 2007 - 12:13

Mo:

Zo te lezen heb je genoten en dit was ook duidelijk te lezen en zien op je blog.
    Hoop je gauw een keer te zien of spreken en je ervaringen/belevingen/verhalen en gedachtes te horen (of je met dat laatste wel of niet iets moet doen en willen, ben benieuwd...)Maar Honore, neem je tijd en denk vooral dat te doen wat goed is voor je en goed voelt.

Liefs Mo

• 03 Augustus 2007 - 19:19

Marita:

Dank je wel voor al je vertelsels en foto's, ook de laatste serie is prachtig. Hoop je weer eens in levenden lijve te ontmoeten.

• 07 Oktober 2007 - 09:47

Roel: