Vrolijk en zalig Pasen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Honore Schreurs - WaarBenJij.nu Vrolijk en zalig Pasen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Honore Schreurs - WaarBenJij.nu

Vrolijk en zalig Pasen

Door: Honore

Blijf op de hoogte en volg Honore

08 April 2007 | Nieuw Zeeland, Auckland

lieverd,

Mogen jullie allemaal een gezellig en liefdevol Pasen hebben, met lekker eten en veel quality time met jullie geliefden.. Ik zal het zonder moeten doen, maar thats all in the game.. Fam: ben bij jullie hoor..

Veel liefs,

Honore

• 08 April 2007 - 21:18

Marita:

En een gezegend Pasen voor jou in Auckland. Quality time bestaat voor mij vooral uit veel uitrusten van het harde werken.
    Wat is het voor jou?

Maak je nog foto's, Honoré? Of is Nieuw-Zeeland niet zo prachtig als mij altijd is voorgespiegeld....?

• 09 April 2007 - 06:23

Arnout:

He Hon,

jij ook een lekkere paashaas! Veel plezier in het land van de kiwi's.

groet Arnout

• 09 April 2007 - 08:22

Monique:

Ha Honeré, jij vooral ook genieten, en veel plezier toegewenst.
    In gedachte er toch een beetje bij.
    Liefs Duijfje

• 09 April 2007 - 13:06

Martin:

Vrolijk Pasen jongske.

Saludos,

Martin

• 09 April 2007 - 15:33

Paul:

Ook al is pasen dan zo goed als afgelopen, toch nog ene zalige toegewenst. Amuseer je nog bij de kiwi's

groet,
    Paul

• 10 April 2007 - 09:08

Niels:

Lieverd,

Er is bij ons een klein paashaasje bijgekomen hij heet Luc, 3,7 kg! Moeder en kind maken het goed.

gr. Niels

• 10 April 2007 - 11:40

Ralph:

Hon, ook al is het inmiddels derde Paasdag... toch met terugwerkende kracht een Vrolijk Pasen toegewenst.

Ralph.